30 frågor.

2013-01-18
19:51:47
1. Är du singel? 
- ja det är jag.
 
2. Är du kär? 
ja, det också. 

3. Har du syskon? 
- ja en lillebror. 
 
4. Vilken person såg du senast?
- nån i min familj tror jag. 

5. Favorit godis?
- mörk choklad, godaste som finns! 

6. Vad drack du senast?
saft till maten.
 
7. En person som du inte kan leva utan?
- åh svårt och välja, har min underbara familj och två bästavänner så.. 

8. Hur många kan du berätta allt för? 
- en enda. 

9. Vilken kompis var du med senast? 
- Ellinor, förra helgen tror jag.. 

10. Favorit låt?
Euphoria - Loreen eller nåt med Lady Gaga. 
 
11. Favorit serie på tv?
- Bron helt klart, ser fram emot Augusti då säsong 2 kommer! 
 
12. Roligaste minne? 
- antagligen när jag jobbade på Astrid Lindgrens värld. 
 
13. Snusar du? 
- Verkligen inte. 
 
14. Bästavän?
- Ellinor och Klara. 

15. Är du svensk? 
- ja, tyvärr.. Tycker människor med andra ursprung är ashäftigt! 

16. En person du saknar? 
- Alla mina kompisar från Mörtan (lägret i sommras) 
 
17. Vart bor du?
- i ett hus. 
 
18. En underbar person? 
- Mina bästa vänner och kompisar. 
 
19. 5 personer du älskar? 
- Mamma, pappa, lillebror, ellinor och klara! 

20. Vart är du nu? 
- På mitt rum. 

21. Röker du? 
- Nej, och kommer aldrig göra.
 
22. En person som betyder mycket för dig? 
- massa kompisar och familj. 

23. Favorit djur?
- hund och katt. 

24. Hur lång är du?
- mellan 1,65 och 1,66.

25. Vem gillar du?
- inget vi behöver ta här.  

26. Vill du flytta isåfall vart? 
- Stockholm när jag blir äldre och just nu till länder där det är varmt.

27. Födelsedag? 
- 29:e Augusti.
 
28. En snäll och omtänksam person? 
- jag vet inte, finns allt för många. 

29. Har mest minnen med? 
- Klara eller Ellinor helt klart! 

30. Har du några killkompisar: 
Har ganska många, dem snackar inte skit och kan bara hänga och chilla. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0